BWW Recenze: WICKED v Majestic Theatre a San Antonio je Dobré

neznamená To však trvat magic zjistit, proč ZLÁ je stále taje srdce milionů po celém světě 15 let po jeho prvním představení na Broadwayi. Na základě románu Gregory Maguire z roku 1995 s hudbou Stephena Schwartze a knihou Winnie Holzmanové je toto mistrovské dílo wicked good. Od oslnivých speciálních efektů po okouzlující písně, WICKED si právem získal své místo jako šestá nejdelší show v historii Broadwaye. Ve ZLÉ, že je čarodějnice ze země Oz, který sklízel vyprávět svůj příběh, jak to všechno přišlo být dlouho předtím, než mladé Dorothy kdy pustil za Duhou. Národní turné WICKED letí do majestátního divadla v San Antoniu a slibuje magické představení,které vás okouzlí.

Od samého začátku, nastavit a příběh vás zavede do světa, kde magie je skutečná, vědění je nebezpečné a všechno nemusí být, jak se zdá. Přehlídka je stejně zábavná a zdravá jako silná. Zprávy, které leží ve smyšleném příběhu, jsou to, co si diváci budou pamatovat dlouho po závěrečné oponě.

hodná Čarodějka Glinda a Elphaba Zlá Čarodějnice ze Západu, může být nejvíce nepravděpodobných přátel, ale jejich vztah změnil nich obou „Dobré.“Chemie mezi dvěma předními dámami byla velkolepá. Jejich role byly velmi náročné, ale dokázali, že jsou více než na výzvu. Bylo to zvláštní zacházení pokaždé, když se harmonizovali, a jejich společné okamžiky byly emocionálními připomínkami potenciálu, který všichni musíme pozitivně ovlivnit.

Joe Mantello režíroval toto nádherné umělecké dílo s pozoruhodnou přesností. Osvětlení bylo vynikající, podtrhuje měnící se tóny a osvětluje jasné, odvážné a věčně zelené smaragdové město.

jako temperamentní a stále populární Glinda byla Ginna Claire Mason bezchybná. Každý pohyb a herecká volba, kterou udělala, měla jasný, odlišný účel. Její komediální načasování bylo bezvadné a roli si skutečně udělala sama. Její veselé ztvárnění „populární“ bylo obzvláště příjemné a bylo to, na které diváci brzy nezapomenou. Mary Kate Morrissey převzala mamutí roli Elphaba s ohromující schopností. Její hlas nebyl nic neuvěřitelného. Morrissey vdechla život své postavě jedinečným způsobem. Dala čarodějnici zelené pleti pocity, žízeň po poznání a vášnivé srdce. Morrissey opravdu udělal „vzdorovat gravitaci“ , když opásal milovanou melodii vysoko ve vzduchu během aktu něčí čelist-svržení finále.

zobrazení Jona Roberta Halla jako temperamentního Fiyera bylo na místě. Měl perfektní množství statečnosti a charisma, aby vytáhl tak složitou postavu. Jako Boq, Cole Doman zářil. Celé obsazení nikdy nezmeškalo rytmus a bylo silné po celou dobu.

ať už jste v Oz nováčkem nebo jste častým návštěvníkem, WICKED je show pro vás. Na co čekáš? WICKED hraje v Majestic Theatre v San Antoniu až do října 14th, 2018. Vstupenky lze zakoupit online nebo osobně v pokladně divadla.

Foto kredit: Joan Marcus