Cashiers NC Hiking

Ligger i / nær Cashiers

Dette er noen av de mer populære turene i vårt område. Ta kontakt med vår lokale avis, Crossroads Chronicle, for fotturer klubbaktiviteter. Det er flere gode turguidebøker tilgjengelig På Highland Hiker og Kapittel To bokhandel I Ingles Plaza. I sommermånedene er det en god del poison ivy på mange stier, så det er alltid lurt å ha lange bukser og være på utkikk etter det.

Whiteside Mountain (2 mile loop)

Det er en lett til moderat tur til 4,940-fots høyde langs den østlige Kontinentale Skillet og langs spektakulære rene klipper, som er den høyeste i det østlige USA fra Krysset kjøre vest PÅ US 64 i Retning Av Høylandet for 4,7 miles. Se etter det brune skiltet «Whiteside Mountain Trail» og ta til venstre inn På Whiteside Mountain Road. Fortsett 1.1 miles passerer Wildcat Cliffs Country Club til hoyre. Sving til venstre i gravel parking lot.

Yellow Mountain

Dette er en vanskelig 5 mil tur som tar fra 3 til 5 + timer rundtur. Det er bratte stigninger og utforkjøringer til en gammel stein og tre brann tårn på 5,127 ft. heving. Nyt vakker utsikt og et mangfold av planteliv. Fra Veikrysset kjører vestover PÅ U. s. 64 mot Highlands. Fortsett for 7,3 miles og ta til høyre inn På Buck Creek Road. Gå 2,2 miles passerer Chestnut Hill til høyre. Se etter bratt sti til høyre med lite treskilt og trinn som fører til stien. Park til venstre i grusen. Hvis Du passerer Cole Mountain Circle, har du gått for langt.

Pantertown Valley (Multiple use area)

Vandring og terrengsykling er tillatt året rundt, samt fiske i sesongen. 6700 hektar med høy fjelldal, ren stein, fossefall, stille bekker og variert vegetasjon. Stier, fra gamle tømmerveier til stier krysser området. Som ingen av stiene er merket med noen skilting ikke våge uten et kart som kan fås På Highland Hiker i byen. Planlegg å tilbringe minst en halv dag for å nyte denne fantastiske dalen. Fra Krysset kjøre østover På Hwy 64 mot Sapphire Valley for 2 miles. Ta til venstre på Cedar Creek Road og fortsett for 2,3 miles og ta til høyre inn Breedlove Road. Fortsett for 4 miles (siste 2/10 mil er veldig grov) Til Dalen inngangen.

Bad Creek

Dette er en anstrengende 7 mil tur gjennom Ellicott Rock Wilderness Area til et rolig sted på Chattooga River. Fra Krysset kjøre sørover På Hwy 107 mot South Carolina. Gå 7 miles til høyre sving På Bull Pen Road. Hvis DU passerer NC / SC state-linjen, har du gått for langt. Fortsett På Bull Pen Road for 2,7 miles og parkere på høyre i grus. Hotell I Nærheten Av Fowler Creek Bridge Gå tilbake over og litt forbi broen og trailhead er på motsatt side av veien fra parkeringsplassen.

Iron Bridge

fra Krysset kjøre sør På Hwy 107 mot South Carolina. Gå 7 miles til høyre sving På Bull Pen Road. Reis 3,2 miles til du kommer til en jernbro. På høyre side av veien er en sti som går langs elven i flere miles. Det er også stier ned til store bergarter& den er ideell for piknik.

Sliding Rock And Picnic Spot

Dette er et flott sted for barn og piknik. Ta Highway 107 Sør ca 1 mil fra krysset I Kasserere Til Whiteside Cove Road (SR1107). Ta til høyre og følg veien 2.6 miles hvor du finner en pull – off området av til høyre bare forbi en bro, det er også en annen pull-off området litt lenger opp til høyre. Det er stier som fører til fossen bra for skli og en liten sandstrand. Det er også et vadested og strand lenger opp i bekken med en sti som fører til den. Fjellet er ekstremt glatt og barn bør utvise forsiktighet.

Silver Run Falls

en uberørt 25-fots foss og vadebasseng med en liten sandstrand kan bli funnet blant høye hemlocks og skyggefulle hardtre. Dette er et annet flott sted for en piknik. Ta Highway 107 Sør ca 3,6 miles fra krysset I Kasserere. På venstre side av veien er det et trekkområde med en sti som fører til fossen.

Horsepasture River Trail

Ta Motorveien 64 Øst mot Brevard ca 10 miles. Ta til HØYRE PÅ NC 281 og gå Sørover for 1.8 miles til parkeringsplassen på venstre side av veien ved skiltet For Gorges State Park. Når du parkerer bilen vil du gå tilbake til veien, ta til venstre og fortsett en kort avstand hvor du vil se stien inngangen til venstre. Følg hovedløypa som er litt nedoverbakke og det er 3 forskjellige fossefall. Drift Falls ligger nær NC 281, og du må ta til høyre og doble tilbake fra hovedstien flere hundre meter inn i stien for å komme til den. Fortsetter på hovedveien den andre fossen Er Turtleback Falls, ofte brukt som en glidende stein av de mer eventyrlystne. Fortsetter videre er den majestetiske Rainbow Falls. FORSIKTIG: IKKE GÅ INN I ELVA MELLOM TURTLEBACK OG RAINBOW FALLS!! Folk dør her hvert år når de blir trukket over fossen fra elven over den. Dette er en 100 + fot foss! For en større fitness mulighet er en fjerde foss utenfor Rainbow Falls, kalt Stairstep Falls.

Rough Run

Dette er en flott wildflower tur på våren og en flott foss tur når som helst. En god del poison ivy vokser nær stien om sommeren, så det er best å ha lange bukser.Starter Fra Krysset hodet Nordover På Highway 107 for 8.2 miles. Se etter et gateskilt til venstre For Shoal Creek Mountain Road. Ta den harde venstresvingen og fortsett nedover grusveien som passerer den doble porten til høyre. Parker på høyre side av grusveien. Gå tilbake til porten som er begynnelsen på stien.Tillat to timer + gangtid pluss hvor lenge du vil nøle på fossen med lunsj.

Walhalla National Fish Hatchery

Ligger bare 3.4 miles over North Carolina / South Carolina grensen, dette klekkeri er en av landets største ørret klekkerier. Besøkende er velkomne til å turnere klekkeri og fisk På East Fork Av Chattooga River som renner gjennom klekkeri begrunnelse. Et piknikområde ligger ved siden av klekkeriet og drives AV U. S. Forest Service. Turgåere kan ta en 2,5 mil sti som følger East Fork Av Chattooga River. For mer informasjon og åpningstider vennligst ring (864) 638-2866.