Scuf Prestige Controller Review

Scuf Gaming, selskapet som først opprettet de ergonomisk tenkende bakre padler popularisert Av Xbox Elite controller, vil at du skal vite at det er mer enn en måte å lage en topp-tier kontroller. Scuf Prestige, fjorårets redesign av Selskapets Xbox-stil gamepad, tilbyr en rekke små, men nyttige oppgraderinger over sin forgjenger, Scuf Elite. Det er lettere, tilpasses uten programvare og, Som Scufs andre kontrollere, har lett navigerbare remappable padler. Scufs beste kvaliteter dreier seg imidlertid mest om padlene, så Prestige-verktøyet er reservert for de som ønsker å spille en bestemt måte. Og siden de tar litt tid å lære, som gjør Prestisje en ervervet smak.

Design&Funksjoner

Som Scuf Og Xbox Elites, Er Scuf Prestige veldig mye et riff på standard Xbox One gamepad. Den har samme grunnleggende form og knappkonfigurasjon Som Xbox One-kontrolleren, med nesten identiske knapper og samme d-pad. I motsetning til standard Xbox One gamepad, har den avgjørende En intern Litium-Ion batteripakke, slik at du kan lade kontrolleren via Micro USB. De gummierte grepene På Prestige har også en unik sekskantet tekstur, som både er veldig behagelig og holder hendene godt på plass.drivkraften for Prestisje revisjon, kan du hevde, er at det er basert på andre generasjons Xbox-kontrolleren, Aka Xbox Wireless Controller, som tilbyr Trådløs bluetooth-kompatibilitet. Hvis du bruker En Første generasjons Xbox One-kontroller eller En Scuf Elite, er disse funksjonene nyttige oppgraderinger, spesielt hvis du også planlegger å bruke bytt kontrolleren mellom Xbox One, PC og telefon.

At Prestisje form og følelse er nærmere standard Xbox Trådløs kontroller, snarere Enn Eliten, er også en subtil velsignelse. Med en vekt på 9,42 oz er Prestige betydelig lettere Enn Xbox Elite ‘ s 12,28 oz. Forskjellen ser ikke ut som mye, men du kan føle det når du går inn i ditt 5. Spill Apex Legends eller din 5. time Borderlands 3. Enkelt sagt, du er mye mindre sannsynlig å føle fysisk tretthet fra å spille lenge.Å Gjøre spill enklere å spille Er Scufs lager og handel . Selskapets signatur padle innganger, som er festet til baksiden av kontrollerne og replikere ansikt knappene som standard, er lettere på hendene enn innpakning hånden og utvide tommelen til å trykke på ansikt knappene. Tanken er å la deg trykke på ansiktsknappene uten å måtte ta høyre tommel av kontrollpinnen. I praksis bruker padlene litt til å bli vant til: jeg har brukt kontrollere hele mitt liv, så muskelminnet mitt er utenfor » sett inn.»Likevel, når jeg presser meg til å bruke padlene, kan jeg føle at det er mindre belastning.

padlene På Prestige har noen små, men betydelige forbedringer Over Scuf Elite. De spenner over hele bredden på kontrollerens bakpanel, som sprer dem litt ut og gjør det lettere å finne hver enkelt individuelt. De to ytre padlene, som grenser til håndtakene, har avrundede kanter som gjør det lettere å skyve fra å holde kontrolleren til en klar posisjon over padlene.
padlene På Prestige har også flere tilpasningsmuligheter enn Scuf Elite. Som de fleste Av Scufs kontrollere, kan du konfigurere padlene ved hjelp av en elektromagnetisk nøkkel. Ny På Prestige, kan du nå konfigurere padlene for å kopiere en knapp på kontrolleren i tillegg til utløserne og Xbox home-knappen. Jeg fant ut at kartlegging av støtfangerknappene til padlene var spesielt nyttig hvis du bruker padlene som et supplement til ansiktsknappene, i stedet for en erstatning. Uansett, flere valg er alltid en god ting.

hvis du føler padleårer hindre din evne til å spille-de dekker baksiden av kontrolleren helt og er dermed mer påtrengende Enn Xbox Elite Eller Razer Er Wolverine Ultimate kontrolleren – alle fire padleårer er flyttbare – Når det er sagt, uten padlene, Blir Prestige en langt mindre bemerkelsesverdig kontroller. Det har noen forbedringer over en standard gamepad, men ingenting så fantastisk som ville rettferdiggjøre sin $150+ prislapp.
som for hva disse forbedringene er: Mange Av Prestige deler er utskiftbare. Kontrolleren leveres med to sett med analoge pinner, kuppelformet og konkav, som du kan bytte ut etter å ha trukket av den flyttbare frontplaten. I tillegg til tilpassede kontrollorganer selger Scuf ekstra frontplater og plastringer som strekker de analoge spakbevegelsesområdene. Både frontplater og analoge pinner låse magnetisk, holder tettsittende til du bestemmer deg for å skrelle dem av.

Prestige har også mye tilpasning i sine utløsere, noe som gjør det spesielt nyttig for konkurrerende skyttere. Et par brytere på bakpanelet lar deg redusere reisen på kontrollerens utløsere til det som føles som omtrent 75 prosent,og halvparten av standardtrekk. Personlig foretrekker jeg full trykk, men ved halv reise kan du i utgangspunktet trykke på avtrekkeren som en ansiktsknapp, som har sin bruk. Du kan også bruke en hårnål-størrelse nøkkel for å sette en hår trigger, som gjør trigger input register tidligere i trekk. Begge disse gjør det mye lettere å sikte ned severdigheter og brann raskt … Eller gjøre hva du bruker utløserne til.

Gaming

Jeg brukte Scuf Prestige med et bredt spekter av spill, inkludert Surge 2, Children Of Morta, Mortal Kombat 11, Borderlands 3, Og Ghost Recon Breakpoint. I standardformen føles Prestige veldig lik en standard Xbox gamepad, selv om jeg verdsatt sine snappy, komfortabelt teksturerte analoge pinner. Igjen, det faktum at det føles veldig lik en standard Xbox gamepad er mer et kompliment enn det høres ut som. Til tross for å ha en batteripakke inne og padleårer hengende på baksiden, hendene mine aldri følt malplassert, og jeg har aldri følt vekten av kontrolleren i underarmene mine.Selv om jeg er en gammel mann (i ånd), motstandsdyktig mot forandring, fant jeg meg selv på jakt etter måter å i det minste bruke de ytre padlene med hvert spill. I Breakpoint, for eksempel, sette dem TIL LB og RB tillot meg å enkelt sette av karakteren min klasse evne med mindre håndbevegelse. I motsetning til tidligere Scuf-kontrollere, fant jeg det ganske enkelt å navigere og holde styr på padlene mine. (I eldre iterasjoner, som Eliten, ble padlene presset tettere sammen, noe som førte meg til å gjøre feil.)

Innkjøp Guide

Scuf Prestige er tilgjengelig nå gjennom selskapets hjemmeside, starter på $159.99 for standard Wolfram Grå modell. Scuf tilbyr også tilpassede kontroller, med priser som når litt over $200 for en kontroller med en premium frontplate, knapper og analoge pinner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.