Sky Meadows Loop Fottur til Virginia Piemonte Visninger

Denne Sky Meadows loop fottur inkluderer en blanding av åpne felt, moderat utfordrende åser og skogkledde segmenter, med utbetalingen av vakker utsikt over Virginia Piemonte. Vår tur følger en 4-mile krets, men du kan utvide med Et segment Av Appalachian Trail hvis du velger.

Piemonte utsikt Fra Sky Meadows loop hike

Sky Meadows State Park inkluderer 24 miles av stier, inkludert 1-mile fortolkende Snowden trail, så det er enklere alternativer tilgjengelig hvis du leter etter en kortere utflukt.

Sky Meadows Loop Fottur Til Piemonte Views

Park Og plukke opp en sti kart På Sky Meadows Visitor Center i det historiske området bak Mount Bleak house. For å starte turen, gå til baksiden av parkeringsplassen og følg grusveien forbi kiosken mot parkens kontorbygning. Når du kommer til old Boston Mill Road, ta til venstre og følg grusveien til Du kommer Til South Ridge trailhead, krysset over en stile på høyre side. Den 1,5 mil South Ridge trail fører av til venstre og svinger oppoverbakke etter switchbacks inn i skogen.

South Ridge trailhead Sky Meadows SP Virginia

1800-tallet som ble ødelagt i en brann. Når du klatrer lenger opp bakken, har du fin utsikt mot sør, og du kan stoppe ved en benk under et dogwood-tre for å hvile.

Snowden Manor forblir Himmel Enger Sp Virginia
south ridge trail view sky meadows sp virginia

Når du Kommer til North Ridge Trail, Ta til høyre for å fortsette på vår loop fottur. (Hvis du vil ha en lengre tur, kan du ta til venstre På North Ridge, og gå tilbake På Appalachian og Ambassador Whitehouse stier). North Ridge trail er ofte steinete med noen bratte opp og ned seksjoner som vil gi deg en fin trening.

North Ridge Trail intersection Sky Meadows SP Virginia

du vil passere kryss med Gap Run og Ambassador Whitehouse stier før du kommer til venstre sving på Piemonte Overlook trail. En kort stigning fører deg til kanten av et åpent felt. Klatre over gjerdet stile og ut til en av De vakreste Piemonte utsikten I Nord-Virginia.

Krysse gjerdet stile Til Piemonte Overlook

The Piemonte Overlook tilbyr vakker utsikt over Crooked Run Dalen og ned Til Dystre Huset området, og på en klar dag kan du se høyere bygninger i dulles og utover. Det er flere benker på overlook, så dette er et annet fint sted for en hvile eller piknik.

Sky Meadows State Park
tistler og fall løvverk sky meadows virginia

når du Er Klar til å fortsette, følg den klippede stien bratt nedover bakken og tilbake til grusveien for retur til parkeringsplassen. Hvis du besøker i høst vil du se noen vakre løvverk som du ned bakken.

Synkende Sky Meadows loop fottur i høst

etter Sky Meadows Loop Fottur

hvis du ikke besøkte det historiske området og Besøkssenteret før turen, vær pass på å se deg rundt etter. I helgene vil du sannsynligvis finne rangers som kan fortelle deg om parkens historie.

hvis du har jobbet opp en tørst, har du lykke til. Handle om 30 minutter til nord Er Bluemont Winery og nabo Dirt Farm Brewing, begge med tilsvarende nydelig utsikt over Piemonte.

Dirt Farm Brewing smaker med utsikt

i sør finner du en fin gruppe vinprodusenter i Delaplane-området, inkludert Delaplane Vingårder, Tre Fox Vingård og Aspen Dale på låvene. Hvis du er i humør for en halvliter og noe å spise, foreslår Vi Hunter ‘ S Head Tavern, i øst på route 50. Deres patio er et perfekt sted å gjenopprette fra din innsats.