Vandreruter i Nærheten Av Buena Vista, Colorado

• høyde: 11,195 Ft.
  • Høyde Gevinst: 680 ft.
  • Anbefalt Kart: Breddegrad 40◦ Kart: Salida / Buena Vista
  • Veibeskrivelse: fra stopplyset i sentrum Av Buena Vista i krysset MELLOM USA 24 Og Main Street, hodet vest På Main Street / CR 306 og reise for 18.1 miles. Du vil gå i samme retning Som Cottonwood Pass. Trailhead vil være på venstre side, og en liten parkeringsplass delen ligger på høyre side av veien; holde øynene skrelles fordi trailhead kan lett bli savnet.
Foto: Alex Hufft
Harvard Lakes:

DENNE HERLIGE, HUNDEVENNLIGE DAGSTUREN TAR DEG SAMMEN MED EN VAKKER BEKK SOM KLATRER FORSIKTIG GJENNOM EN SKOG AV GRAN, FURU og ASP. VED Å NÅ DEN FØRSTE INNSJØEN VIL DU HA FANTASTISK UTSIKT OVER NÆRLIGGENDE ALPINE TOPPER. SØRG FOR Å KIKKE INN I DET KRYSTALLKLARE VANNET FOR EN SJANSE TIL Å FANGE BEKK ØRRET. DEN ANDRE OG MER EKSPANSIVE INNSJØEN ER EN RASK KORT TUR NEDOVER STIEN, OG FUNGERER SOM ET FLOTT STED Å NYTE ET AVSLAPPET MÅLTID.

• Vanskelighetsgrad: Lett til litt moderat
  • Avstand: 5,8 miles rundtur (Elk Creek Trailhead)
  • Høyde: 9,120 ft. – 10,340 ft.
  • Høyde Gevinst: 1,220 ft.
  • Anbefalt Kart: Breddegrad 40◦ Kart: Salida/Buena Vista
  • Veibeskrivelse: For Å nå Harvard Lakes via Elk Creek Trail er DET ikke nødvendig Å ha 4WD. Gå nordover ut Av Buena Vista på Highway 24. Omtrent tre miles nord for stopplyset i Sentrum Av Buena Vista, vil du svinge vestover på Fylkesvei 384. Fortsett i 1,3 miles og sving nordover på Fylkesvei 361. Etter 1,5 miles sving vestover På Fylkesvei 368, er det venstre hånd veien Der C. R. 361 overganger fra grus til skitt. Etter 1,2 miles veer igjen på 368 a like før samfunnet postkassen. Parkering for trailhead er bare en fjerdedel av en mil lenger opp veien (det er en skitt skulder på veien) og kan gjenkjennes av trailhead markør. Det er en åpen vidde stiplet Med Ponderosa Pines tvers fra trailhead.
  • Rute Info: stien fører rett vest fra veien for en mil, mens gradvis klatring i høyde, før den når en gaffel. Holde til venstre ved skiltet leser Tre Elg Trail du vil dra sørover og våge inn i en gammel logging skog. Når Du har krysset Tre Elk Creek for første gang vil du begynne å bevege seg i sør vestlig retning, og vil snart merke en økning i gradient. Fortsett å flytte høyere inn i skogen hvor du til slutt vil koble til igjen med bekken. For resten av turen vil du parallell brusende vann. Etter å ha reist 1,7 miles fra gaffelen krysser Du Colorado Trail. Gå vestover langs stien for en tiendedel av en kilometer for å se den første (mindre) innsjøen. Herfra fortsetter du to tiendedeler av en mil for å nå den andre innsjøen.

Kroenke Lake Foto: Susan Wood
Kroenke Lake: turen til Kroenke Lake har fantastisk utsikt og en sti som går rett ved siden av en bekk. Start På North Cottonwood Trailhead og reise gjennom vakker, frodig skog til du kommer til high alpine lake. Den første delen av turen er relativt myk, men da får du betydelig høyde, så det kan være litt anstrengende hvis du ikke er vant til høyden. Det er et veikryss på mil 2.0 hvor stien deler seg (sørg for å følge skiltet Til Kroenke her). Du » vil krysse flere bekker underveis Til Kroenke. Nær innsjøen finner du flere campingplasser for en overnatting, og det er flott fiske ved sjøen, så ta med en fluestang hvis du har en.
  • Vanskelighetsgrad: Moderat Til Vanskelig
  • Høyde Gevinst: 1,720 fot høyde gevinst
  • anbefalt kart: breddegrad 40◦ kart: salida/buena vista
  • veibeskrivelse: fra sentrum av buena vista, hodet vest På Hovedgaten og hodet mot fjellene. Ta til høyre ved stopplys på U. S. Highway 24 Nord Og reise for om 0.4 miles før du svinger til venstre På Crossman Avenue som blir Til Landevei 350. Etter ca 2,1 miles På Crossman / CR 350, ta til høyre inn På Fylkesvei 361 og reise PÅ CR 361 for litt mindre enn en mil til du ser en skarp venstre. Du tar den skarpe til venstre på Fylkesvei 365 og reiser på veien som da blir til smuss / grus helt Til Nord Cottonwood Trailhead (ca 5 miles).

Lake Ann Bilde: Susan Wood

• Vanskelighetsgrad: Moderat
  • Avstand: 7,6 miles rundtur (FRA 4wd trailhead)
  • Høyde: 10,560 ft. – 11,811 ft.
  • Høyde Gevinst: 1,251 ft.
  • Anbefalt Kart: Breddegrad 40◦ Kart: Salida / Buena Vista
  • Veibeskrivelse: for å nå Lake Ann, hodet nordover ut Av Buena Vista På Highway 24 Nord for ca 15 miles som du hodet mot Clear Creek Reservoir. Ta til venstre for å reise vestover På Fylkesvei 390 og fortsett i ca 11,6 miles. Når du kommer til spøkelsesbyen Winfield, ta til venstre inn på EN liten grusvei (FR 390.2 B). Etter 0,1 miles, vil du se en parkeringsplass og camping området til venstre. Hvis du ikke har en firehjulstrekk kjøretøy, må du parkere her og vandre ca 2 miles til trailhead. Hvis du har et firehjulsdrevet kjøretøy, fortsett 2,1 miles på en grov del av veien til trailhead(når du når 0,7 miles forbi Winfield, blir veien et veikryss hvor du må ta til høyre). Hold deg på denne veien til du ser parkeringsplassen.
  • Ruteinformasjon: når du kommer til trailhead, ser du ruten Til Mount Huron til venstre og ruten Til Lake Ann til høyre (bak trailhead-skiltet). Begynnelsen 1,7 miles av ruten er relativt flat, og du vil krysse et par trickling bekker. På 1,6 miles, hold deg til høyre, da det er en gaffel mellom Lake Ann/Continental Divide Trail til høyre og Apostlene Trail til venstre (et tegn vil tydelig markere denne splitten). På 3,2 miles finner du en foss mot venstre; du må krysse den for å komme til stien på den andre siden. Ruten vil bli ganske brattere etter fossen og vil bytte tilbake. Når du stiger opp tundra-ansiktet, begynner du å se utsikt over den vakre dalen. På mil 3,7 kommer du til en annen gaffel i stien. Hold deg til venstre og fortsett en annen 800 fot til du kommer til sjøen (den rette stien fører Til Continental Divide).
  • Vanskelighetsgrad: Moderat Til Vanskelig
  • Lengde: 12 miles rundtur (5 miles rundtur hvis du stopper ved fossen)
  • Starthøyde: 8,900 ft.
  • Høyde Gevinst: 2400 ft.
  • Anbefalt Kart: Breddegrad 40◦ Kart: Salida / Buena Vista
  • Veibeskrivelse: Fra sentrum Av Buena Vista, reise østover PÅ Us Highway 24 (på vei Mot Salida). Etter ca 2,4 miles VIL US-24 Øst bli TIL US-285 Sør. Fortsett ca 8,8 miles til Du kommer Til Fylkesvei 270. Ta til høyre inn På Fylkesvei 270 og fortsett i ca 1.5 miles, og fortsett deretter rett ut På Fylkesvei 272. Etter ca 2 miles, ta til venstre for å holde På Fylkesvei 272. Følg Fylkesvei 272 til Du kommer Til Browns Creek trailhead. Total kjøretid Fra Sentrum Buena Vista bør være ca 30 minutter.