Callaway XR Pro Review

Callaway XR Pro Irons – economisind accidente vasculare cerebrale…

exista o multime de fani de golf, dar cele mai multe dintre ele cere întotdeauna cât de departe pot lovi cu piciorul cu clubul lor de golf Special și care club de golf ar fi cel mai potrivit pentru o anumită lovitură, pentru că foarte puțini oameni reușesc să cunoască toate secretele acestui joc. Cu toate acestea, acest sport este destul de dificil și, dacă nu știți ce crosa este indicată, lucrurile vor fi cu siguranță și mai grele. O altă provocare este de a ști cât de departe mingea de golf poate merge, după o lovitură puternică.

Build pentru ultraj viteza, după cum afirmă compania Callaway, Fiare de călcat Callaway XR Pro sunt visul devenit realitate de orice jucător de golf, profesionist sau nu.

cluburile de Golf erau clasificate în mod tradițional în trei tipuri de bază: cluburile de golf Woods, cluburile de golf IRON și crosele de golf Putter. Există, de asemenea, o a patra clasă numită hibrid, care a evoluat ca o încrucișare între cluburile de lemn și fier. Cluburile hibride sunt utilizate pe distanțe medii și mari, cu un unghi de lansare mai mare și un matur mai iertător.

în ceea ce privește cluburile de fier, așa cum este cazul Callaway XR Pro, aceste cluburi sunt mai scurte. Au un cap metalic, care cuprinde în principal o față plană și un unghi mai mare. În mod tradițional, capul clubului era fabricat din fier, dar capetele moderne ale cluburilor de fier sunt fabricate dintr-un aliaj de oțel. Fiarele Callaway XR Pro sunt astfel de cluburi moderne de fier și puteți achiziționa unul dintre ele la un cost de 900 USD.

cluburile de fier sunt folosite pentru o varietate de fotografii oriunde de-a lungul terenului de golf, dar cel mai adesea sunt folosite pentru fotografii de apropiere mai scurte sau pentru a lovi mingea de golf din poziții dificile, cum ar fi buncărul de nisip.

Callaway XR Pro – true Player Irons

Callaway XR Pro Irons aparțin categoriei de fiare de călcat mai bune și au fost gustate cu arborele de oțel KBS Tour V90.

ceea ce face ca aceste cluburi de golf de fier într-adevăr speciale este tehnologia utilizată pe capetele lor cluburi. Fiecare Callaway XR Pro are un cap de club din două piese, cu un design de față de cupă de 360 de grade. Din cauza că viteza mingea pe fotografii lovit peste tot fata este foarte mult a crescut.

una dintre cele mai bune caracteristici pentru un Callaway XR Pro este, probabil, capacitatea sa de redare. Dacă vă aflați într-o poziție dificilă sau pe un teren accidentat, acest lucru este cu siguranta clubul de golf care aveți nevoie. Datorită tălpii cărnoase, veți putea să treceți peste și să vă bucurați prin cele mai groase lucruri. Testele au arătat că, cu Callaway XR Pro, puteți muta mingea de golf în orice direcție dorită, fără a vă deranja prea mult. Datorită dinamicii sale veți experimenta un zbor relativ penetrant.

în ceea ce privește iertarea sau acuratețea, acest club de fier s-a dovedit a fi unul dintre cele mai iertătoare cluburi din categoria celor mai buni jucători. Cu o consistență foarte puternică, acesta este clubul de golf pe care l-ați visat întotdeauna. Folosind Callaway XR Pro ca club, veți avea cel mai bun control asupra distanței dorite. Un alt aspect dovedit prin teste. Același test a arătat un efect apreciabil de revenire la impactul bilelor care le face să sară de pe față.

De asemenea, atunci când le folosiți, senzația este moale. Adăugarea la toate aceste calități, aspectul mare, veți experimenta cu siguranta un joc de golf mare atunci când se joacă cu ei și Callaway XR Pro va deveni cel mai sigur unul dintre dumneavoastră preferat Iron golf club.

fața de dimensiuni medii a unui Callaway XR Pro este într-adevăr reconfortantă. Un jucător de golf bun se va baza întotdeauna pe clubul său. Este cunoscut faptul că un număr maxim de 14 cluburi este permis în geanta unui jucător în timpul unei runde de golf. Desigur, alegerile sunt la discreția jucătorului de golf, deși fiecare club trebuie să fie ales în conformitate cu parametrii descriși în regulile jocului. Dar suntem siguri că de fiecare dată când regulamentul permite utilizarea unui club de golf de fier, din categoria better-Player Irons, veți fi echipat cu un Callaway XR Pro în geanta dvs. de golf. Callaway XR Pro este șansa dvs. de a vă deplasa în categoria better-player dintr-un model de îmbunătățire a jocului. Este o alegere inteligentă pentru un jucător inteligent. Este mai bine ca alte cluburi din categoria sa, este puternic și vă va ajuta să vă îmbunătățiți jocul, obtinerea tot ajutorul de care aveți nevoie pe rateaza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.